cayenne3natta

Alla inlägg under mars 2013

Av natta svensson - 19 mars 2013 09:08

Hej hoppas ni ha det bra :-)Jag har haft det uruselt jag är sjuk och har ont i huvudet magen halsen så det är inte så kul att va mig just nu:-( Kaysa ska stå idag för jag kan ju inte rida men hoppas att jag kan rida imorgon :-)<3
Jag har inte varit i skolan dom sista dagarna :/ Men hoppas att jag kan komma imorgon :)***
Cayenne mår bara bra hon är i topp sick nu <3** Jag ska kanske tävla ihelgen det beror på om jag är frisk.. I sånna fall ska jag hoppa LB LA <33***
Här kommer lite bilder på Cayenne<3*****.
Justeja jag tävlade för typ 2 veckor sedan då hoppade jag LB LA*** I första klassen kom jag 2:a super nöjd andra klassen vart en jätte fin runda.<33333***//Natta<3**

Av natta svensson - 19 mars 2013 09:08

Hej hoppas ni ha det bra :-)Jag har haft det uruselt jag är sjuk och har ont i huvudet magen halsen så det är inte så kul att va mig just nu:-( Kaysa ska stå idag för jag kan ju inte rida men hoppas att jag kan rida imorgon :-)<3
Jag har inte varit i skolan dom sista dagarna :/ Men hoppas att jag kan komma imorgon :)***
Cayenne mår bara bra hon är i topp sick nu <3** Jag ska kanske tävla ihelgen det beror på om jag är frisk.. I sånna fall ska jag hoppa LB LA <33***
Här kommer lite bilder på Cayenne<3*****.
Justeja jag tävlade för typ 2 veckor sedan då hoppade jag LB LA*** I första klassen kom jag 2:a super nöjd andra klassen vart en jätte fin runda.<33333***//Natta<3**

hej

Av natta svensson - 11 mars 2013 13:21

hej nu sitter jag på skolan. Idag ska jag rida Cayenne ut. Sen efter det ska jag träna inför provet. Cayenne3 mår bra hon är pigg. Nu ska jag gå hejdå //natta har tuvär ingen bild :(( <333:****


Hej

Av natta svensson - 5 mars 2013 11:21

Nu har det gått en dag av sportlovet :((
Jag har ridit och varit lite sjuk:) Men idag ska jag va med en kompis :) I helgen va jag med en kompis i doms stuga det va jättekul där<3 Och nu sitte jag och väntar tills min kompis ska komma <33 Sen ska jag oxå rida ut Cayenne Idag <33 //Natta.

Presentation


He jag heter natalje svensson och jag har en ponny som heter CayenneIII. Jag gillar att va med kompisar och äta glas:) och att rida Cayenne3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cayenne3

 

cayenne3

             

Cayenne3

Kaysa Kaysa Kaysa Kaysa Kayasa Kaysa Kaysa Ka

         


Ovido - Quiz & Flashcards