cayenne3natta

Alla inlägg under februari 2013

Av natta svensson - 26 februari 2013 19:29

Tjenare. Idag va vi bara i skolan till 11.00, för vi har utveklingssamtal.Eefter skola så for jag till kaysa och red lite det var inte planerat men... Det fick bra hon var bara lite pigg men det är ju roligt :-)
Nu ska jag packa för vi har frilufs-dag i morgon på skola:)

Av natta svensson - 22 februari 2013 07:53

Hej nu är jag på väg till skolan. Idag ska jag va hundvakt <3 sen ska jag oxå rida Cayenne <3 kommer lägga upp ett inlägg till när jag har ridit :) //Natta

Av natta svensson - 12 februari 2013 21:34

Hej nu har mitt pris kommit :D
Jag kommer lägga upp en bild på de priset som är hemma nu :D För det andra priset är i stallet men det va en stallbok:D
Men här kommer bilden på gehänget :D//Natta <33

Av natta svensson - 11 februari 2013 15:29

Hej i helgen så har jag tränat för TED? det är en jätte duktig hopptränare?
Det gick jätte bra att träna, Cayenne va jätte, lydig och snäll men stark...
Sen har jag haft sovkompis? Men nu blir det skola men det kommer bli skönt att ha studjedag i morgon. ?? Men nu blir det att fara till Cayenne och rida.?//Natta
Nu sitter jag och väntar på bussen trååk!!

Av natta svensson - 10 februari 2013 00:06

Hej jag skulle bara säga att det va ju ridsport galan i kväll och jag va hemma sen så vann jag ett pris,aaaa jag DÖR!! Får det i morgon kan lägga upp en bild på priserna ???//natta?

Av natta svensson - 9 februari 2013 17:02

Hej Ida hade jg TED träning?
Det gick jätte bra jag hoppade bana på 1m upp till 1,10. Men nu ska jg sluta ses då//natta??

Av natta svensson - 7 februari 2013 17:25

Hej nu har jag kommit hem från stallet. Rid passet gick jätte bra vi tränade på kombination och sockerbitar. Hon va jätte fin och snäll, vi körde Inte direkt någon bana men det vart ett riktigt pass ändå ????
Mamma fick en bild men den va super suddig men lägger ut den ändå ???
//natta??? bild bomb ???

Av natta svensson - 7 februari 2013 11:49

Följ mig på
Instagram= natasvensson ?

Presentation


He jag heter natalje svensson och jag har en ponny som heter CayenneIII. Jag gillar att va med kompisar och äta glas:) och att rida Cayenne3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cayenne3

 

cayenne3

             

Cayenne3

Kaysa Kaysa Kaysa Kaysa Kayasa Kaysa Kaysa Ka

         


Ovido - Quiz & Flashcards