cayenne3natta

Alla inlägg under december 2012

Av natta svensson - 6 december 2012 17:47

Följ mig på instagram
natasvensson

Av natta svensson - 6 december 2012 16:55

Heej idag har jag varit hemma:---(
Vad ska man göra då??
Det som är vanligaste är (sova äta snacks tv dator i pad)
Får inte Rida finaste Cayenne :-(:p
//Natta

Av natta svensson - 5 december 2012 13:26

Hej!!
Idag ska Cayenne stå:-(((
Sen i veckan ska vi sko på snö sulor!! För det ha kommit snö!!!

Av natta svensson - 2 december 2012 15:09

heej idag har jag varit hemma i snön;-)

Sen  har jag sett på hoppningen från Globen Horse Show wowww det va jätte spännanade att se :-)

Men i kväll väntar en hoppträning med finaste CayenneIII<333:******

Jag hoppas att jag får hoppa lika högt som dom hoppar i Globen (hahaha)

Hoppas ni ha fått en bra helg, nu ska jag tagga in för dem spännande hopptränigen :-))))))

//NATTA:*****<333:)

  hihi troligt jaoooo!!!  


Av natta svensson - 1 december 2012 20:27

tjenare:-)))

Förlåt att jag inte ha skrivit på länge!!

Men på stunden jag inte ha skrivit  har jag  hunnit tävla det gick toppen jag komm trea & etta...

När jag kom 3 det va i LB :-) det va en super runda men det vart lite konstigt för jag glömmde banan lite så det vart lite lång sväng..

Sen vidare i LA det va en SUPER runda det va en magisk runda<333 

Då flöt allt på bra som jag ville, så det räckte till en seger:*****jeeeee<3333

men nu sitter jag hemma och myser med mammaoch pappa:****

Idag har jag ridit det gick bra jag, tränade på galoppombyte:**:-))

INGE MER ATT SÄGA SÅ HA EN BRA HELG

//NATTA:****

  ni kan kolla bilder på mg från den helgen på..

equipe.com ni trycker på webbshop och sen söker ni på mitt namn Nataljé Svensson:***



Presentation


He jag heter natalje svensson och jag har en ponny som heter CayenneIII. Jag gillar att va med kompisar och äta glas:) och att rida Cayenne3

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Cayenne3

 

cayenne3

             

Cayenne3

Kaysa Kaysa Kaysa Kaysa Kayasa Kaysa Kaysa Ka

         


Ovido - Quiz & Flashcards